Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Παρουσίαση των θέσεων του ΛΑ.Σ.Ι.ΤΑ Αττικής στο Δημοτικό Συμβούλιο για τους σταθμούς ταξί στην Α’ Αθηνών



Κατατέθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων από το, Δημοτικό Σύμβουλο της Ελληνικής Αυγής, κ. Βουλδή Ιωάννη,  η πρόταση του Λαϊκού Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Αττικής «ΛΑ.Σ.Ι.Τ.Α.» για την οριοθέτηση και τη δημιουργία νέων σταθμών επιβίβασης Ταξί στα όρια του Δήμου.

Αναλυτικά η πρόταση μας:

ΠΡΟΣ

Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Αθηναίων

ΘΕΜΑ

"Δημιουργία νέων σταθμών στάθμευσης - επιβίβασης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. Ταξί και επέκταση - μεταφορά των υφιστάμενων στα όρια του Δήμου."

Τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της οικονομικής ύφεσης οι μετακινήσεις επιβατών με Ε.Δ.Χ. Ταξί έχουν συρρικνωθεί σε σημαντικό βαθμό που αγγίζει το 60% σε σύγκριση με το έτος 2009, με αποτέλεσμα την ανάγκη στάθμευσης των οχημάτων σε πιάτσες. Οι επαγγελματίες του κλάδου αντιμετωπίζουν καθημερινά τεράστιο πρόβλημα από τη σημαντική έλλειψη οργανωμένων σταθμών στάθμευσης - επιβίβασης που έχει ως αποτέλεσμα την αναγκαστική συνεχόμενη κυκλοφορία των οχημάτων τους ή τη δημιουργία αυτοσχέδιων σταθμών.

Το ανωτέρω σημαντικό πρόβλημα επηρεάζει παράλληλα την ποιότητα ζωής δημοτών και επισκεπτών του Δήμου με δεδομένη την αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τη συνεχή κίνηση των άνευ μίσθωσης Ταξί, τη διόγκωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της παρεμπόδισης κυκλοφορίας πεζών και ατόμων με ειδικές ανάγκες λόγω της αναγκαστικής κατάληψης πεζοδρομίων από τα Ταξί, ώστε να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία των υπολοίπων οχημάτων. Φυσικά δεν μένουν ανεπηρέαστοι και οι επαγγελματίες του κλάδου από την αύξηση των ατμοσφαιρικών ρύπων όπως και από την αύξηση του κόστους λειτουργίας (καύσιμα, συντήρηση οχημάτων, βεβαιώσεις παραβάσεων Κ.Ο.Κ.) των επιχειρήσεων τους.

Οι προτάσεις μας για την αντιμετώπιση της άνωθεν κατάστασης κινούνται σε τρεις ταυτόχρονα κατευθύνσεις, α) η ανάγκη για δημιουργία νέων σταθμών Ε.Δ.Χ. Ταξί, β) η μεταφορά ορισμένων υπαρχουσών σε λειτουργικότερες θέσεις  και γ) η αύξηση του προβλεπόμενου έως σήμερα αριθμού οχημάτων ανά σταθμό επιβίβασης. Όλες οι παρακάτω παρεμβάσεις θα πρέπει να ενσωματωθούν ανάλογα ώστε να μην επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία της πόλεως.

Αναλυτικά οι προτάσεις μας:

Νέοι σταθμοί επιβίβασης

Σύνταγμα (επί της οδού Ερμού από τη πλατεία έως τη συμβολή με την οδό Νίκης, 8 οχήματα) οριοθέτηση του σταθμού Ταξί από μεταλλικά κολονάκια.

Σύνταγμα (επί της οδού Φιλελλήνων από την οδό Τσάτσου έως τη συμβολή με την οδό Νίκης, 4 οχήματα)

Σύνταγμα (επί της Πανεπιστημίου από την οδό Βουκουρεστίου έως τη συμβολή με την οδό Βασ. Σοφίας, 12 οχήματα)

Σύνταγμα (επί της οδού Ακαδημίας από την οδό  Βουκουρεστίου έως τη συμβολή με την οδό Δημοκρίτου, 8 οχήματα)

Πλατεία Καρύτση (επί της οδού Χρ. Λαδά στη συμβολή με την οδό Σταδίου, 6 οχήματα)

Πλατεία Κολοκοτρώνη (επί της οδού Κολοκοτρώνη αριστερά  πριν τη συμβολή με την οδό Σταδίου, 4 οχήματα)

Πλάκα (επί της οδού Λ. Αμαλίας μετά τη συμβολή με την οδό Λυσικράτους, 4 οχήματα)

Πλατεία Κάνιγγος (επί της οδού Ακαδημίας στη πλατεία μετά τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 4 οχήματα)

Πλατεία Εξαρχείων (επί της οδού Στουρνάρη από την οδό Σπ. Τρικούπη έως τη συμβολή με την οδό Τσαμαδού, 6 οχήματα)

Ομόνοια (επί της οδού Σταδίου στη συμβολή με την οδό  Αιόλου πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 4 οχήματα)

Βαρβάκειος Αγορά (επί της οδού Αθηνάς μετά τη συμβολή με την οδό Αρμοδίου κατεύθυνση προς Μοναστηράκι, 4 οχήματα)

Μοναστηράκι (επί της οδού Ερμού δεξιά στη πλατεία πριν τη συμβολή με την οδό Αθηνάς, 5 οχήματα)

Θησείο (επί της οδού Αποστόλου Παύλου στη συμβολή με την οδό Ηρακλειδών, 3 οχήματα)

Πλατεία Καραϊσκάκη (επί της πλατείας στη συμβολή με την οδό Θ. Δηλιγιάννη, 8 οχήματα)

Πλατεία Κολωνού (επί της οδού Λένορμαν στη πλατεία πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α.)

Βοτανικός (επί της Ιεράς οδού στη συμβολή με την οδό Σπύρου Πάτση, 8 οχήματα ανά κατεύθυνση)

Παναθηναϊκό Στάδιο (επί της οδού Ευφορίωνος στη συμβολή με την Λεωφ. Βασ. Κωνσταντίνου, 4 οχήματα)

Παγκράτι (επί της οδού Βασ. Αλεξάνδρου μπροστά στην είσοδο του ξενοδοχείου «Κάραβελ», 5 οχήματα)

Παγκράτι (επί της οδού Υμηττού μετά τη συμβολή με την οδό Χρεμωνίδου μπροστά από το εμπορικό κέντρο, 4 οχήματα)

Παγκράτι (επί της οδού Υμηττού από την οδό Ευτυχίδου μέχρι τη συμβολή με την οδό Ζηνοδότου, 8 οχήματα)

Πολεμικό Μουσείο (παραπλεύρως επί της οδού Ριζάρη πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α. Κατεύθυνση προς Παγκράτι, 5 οχήματα)

Μακρυγιάννη (επί της οδού Χατζηχρήστου δεξιά από την οδό Μακρυγιάννη έως τη συμβολή με τη Λεωφ. Συγγρού, 7 οχήματα)

Μεταφορά υπαρχόντων σταθμών

Ακρόπολη (επί της οδού Ροβέρτου Γκάλι μπροστά στο εστιατόριο «Διόνυσος», 5 οχήματα)

Άνω Πετράλωνα (επί της οδού Ανταίου πριν τη συμβολή με την οδό Δωριέων, 3 οχήματα)

Κάτω Πετράλωνα (επί της οδού Ηούς στη συμβολή με την οδό Αγαθοδαίμονος, 3 οχήματα)

Κεραμικός (επί της οδού Βουτάδων στη συμβολή με την οδό Ιάκχου, 4 οχήματα)

Κεραμικός (επί της οδού Δεκελέων στη συμβολή με την οδό Βουτάδων, 3 οχήματα)

Ρούφ - Εμπ. Κέντρο Athens Heart (επί της οδού Λαμίας στη συμβολή με την οδό Πειραιώς, 5 οχήματα)

Νέος Κόσμος (επί της οδού Ηλία Ηλιού στη συμβολή με την οδό Λαγουμιτζή μπροστά από Ιατρεία «Ε.Ο.Π.Π.Υ.», 3 οχήματα)

Νέος Κόσμος (επί της οδού Ηλία Ηλιού στη συμβολή με την οδό Κασομούλη πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α. 6 οχήματα)

Νέος Κόσμος (επί της οδού Αμβ. Φραντζή στη συμβολή με την οδό Θαρύπου, 5 οχήματα)

Νέος Κόσμος (επί της Λεωφ. Συγγρού μετά τη συμβολή με την οδό Γαλαξία μπροστά από το κτίριο της «Εθνικής Ασφαλιστικής», 8 οχήματα

Αρχαιολογικό Μουσείο (επί της οδού Βασ. Ηρακλείου στη συμβολή με την οδό Μαυρομματαίων, 5 οχήματα)

Πεδίον Άρεως (επί της οδού Μαυρομματαίων στη συμβολή με την οδό Αντωνιάδου πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 6 οχήματα)

Πλατεία Γκύζη (επί της πλατείας στη συμβολή με την οδό Αγ. Χαραλάμπους, 3 οχήματα)

Πλατεία Πολυγώνου (επί της οδού Μπόχαλη στη συμβολή με την οδό Μητροπέτροβα, 3 οχήματα)

Κυψέλη (επί της οδού Κυψέλης στη συμβολή με την οδό Κεφαλληνίας, 3 οχήματα)

Κυψέλη (επί της οδού Καυκάσου στη συμβολή με την οδό Γερανών, 3 οχήματα)

Κυψέλη (επί της οδού Ευελπίδων κατεύθυνση προς Πολύγωνο  στη β' είσοδο των δικαστηρίων, 8 οχήματα)

Άνω Πατήσια (επί της οδού Πατησίων στη συμβολή με την οδό Αγίας Λαύρας μπροστά από την «Εμπορική Τράπεζα», 8 οχήματα)

Πλατεία Παπαδιαμάντη (επί της πλατείας μετά τη συμβολή με την οδό Μαρκορά, 3 οχήματα)

Κάτω Πατήσια (επί της οδού Αχαρνών κατεύθυνση προς κέντρο στη συμβολή με την οδό Σοφιανοπούλου πριν τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 6 οχήματα)

Πλατεία Κολιάτσου (επί της οδού Καλλινίκου στη συμβολή με την οδό Πατησίων, 4 οχήματα)

Πλατεία Αμερικής (επί της πλατείας μετά τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 4 οχήματα)

Σεπόλια (επί της οδού Δυρραχίου στη συμβολή με την οδό Ρόδου κατεύθυνση προς κέντρο, 3 οχήματα)

Άρειος Πάγος (επί της οδού Λουκάρεως ενδιάμεσα των κτιρίων Εφετείου και Πρωτοδικείου, 6 οχήματα)

Νοσοκομεία Αλεξάνδρα και Αιγινήτειο (επί της οδού Βασ. Σοφίας ενδιάμεσα των Νοσοκομείων, 6 οχήματα)

Νοσοκομείο Άγιος Σάββας (επί της οδού Δημητσάνας στην αριστερή πλευρά μετά τη συμβολή με την οδό Προυσού, 4 οχήματα)

Αμπελόκηποι (επί της Λεωφ. Αλεξάνδρας στη συμβολή με την οδό Έσλιν μετά τη στάση Ο.Α.Σ.Α., 4 οχήματα)

Αμπελόκηποι (επί της οδού Πανόρμου και στις δυο κατευθύνσεις στις εξόδους του σταθμού μετρό "Πανόρμου", 6 οχήματα ανά κατεύθυνση)

Αμπελόκηποι (επί της Λεωφ. Μεσογείων στη κάθοδο πριν το Νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν, 8 οχήματα)

Πλατεία Μαβίλη (επί της οδού Δ. Σούτσου στη συμβολή με την οδό Δορυλαίου, 4 οχήματα)

Νοσοκομείο Ιπποκράτειο (επί της οδού Πυρρή περιμετρικά της πλατείας, 6 οχήματα)

Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός (επί της οδού Ερυθρού Σταυρού στη συμβολή με την οδό Αθανασάκη, 5 οχήματα)

Ελληνορώσων (επί της Λεώφ. Κηφισίας στη συμβολή με την οδό Μ. Ιατρίδου, 5 οχήματα)

Αύξηση αριθμού οχημάτων ανά σταθμό επιβίβασης

Νοσοκομείο Λαϊκό (αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 13 οχήματα μέχρι την είσοδο της Ιατρικής σχολής)

Σταθμός Μετρό ΦΙΞ (αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 15 οχήματα μέχρι τη συμβολή με την οδό Στρ. Κοντούλη, με τροποποίηση του πεζοδρομίου ώστε να μην επηρεάζεται η κυκλοφορία των οχημάτων)

Κυψέλη (Ευελπίδων κατεύθυνση προς την οδό Πατησίων απέναντι από τη κεντρική είσοδο των δικαστηρίων, αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 15 οχήματα μέχρι τη συμβολή με την οδό Ευβοίας)

Πλατεία Βικτωρίας (3ης Σεπτεμβρίου στη συμβολή με την οδό Χέυδεν, αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 12 οχήματα μέχρι τη συμβολή με την οδό Φερών)

Κάτω Πατήσια (Στρ. Καλλάρη στη συμβολή με την οδό Αχαρνών, αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 12 οχήματα μέχρι τη συμβολή με την οδό Ζυμπρακάκη)

Λαμπρινή (Ι. Φωκά στη συμβολή  με την οδό  Ναρκίσσου, αύξηση χωρητικότητας σε συνολικά σε 10 οχήματα μέχρι τη συμβολή με την οδό Ανταίου)
Μεταφορά σταθμών επιβίβασης

Μεταφορά σταθμών επιβίβασης

Νοσοκομείο Ευαγγελισμός (μεταφορά του σταθμού επιβίβασης επί της οδού Μαρασλή στη δεξιά πλευρά από τη συμβολή με την οδό Καρνεάδου μέχρι τη συμβολή με την οδό Σουηδίας με παράλληλη αύξηση της χωρητικότητας σε 18 οχήματα)

Πλατεία Κολωνακίου (μεταφορά του σταθμού επιβίβασης επί της οδού Πατρ. Ιωακείμ από τη συμβολή με την οδό Κανάρη μέχρι τη συμβολή με Τσακάλωφ με παράλληλη αύξηση της χωρητικότητας σε 10 οχήματα)

Ιπποκράτους και Πανεπιστημίου (μεταφορά του σταθμού επιβίβασης επί της οδού Πανεπιστημίου με παράλληλη αύξηση της χωρητικότητας σε 8 οχήματα)

Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία (μεταφορά του σταθμού επιβίβασης ενδιάμεσα των εισόδων των νοσοκομείων παίδων Αγ. Σοφία και Αγλαΐα Κυριακού με παράλληλη αύξηση της χωρητικότητας σε 12 οχήματα)

Κουκάκι (μεταφορά του σταθμού επιβίβασης επί της Πλατείας Παιδική χαρά μετά τη στάση Ο.Α.Σ.Α.)

Όλες οι ανωτέρω προτάσεις για την εξομάλυνση της λειτουργίας των σταθμών επιβίβασης Ε.Δ.Χ. Ταξί με παράλληλη εναρμόνιση της κίνησης πεζών και οχημάτων δύναται να υλοποιηθούν με τη τοποθέτηση κάθετης σήμανσης σε κάθε νέα ή μετακινηθείσα πιάτσα με ταυτόχρονη οριοθέτηση της με κίτρινη διαγράμμιση. Ιδιαίτερα σημαντική η αστυνόμευση των σταθμών επιβίβασης , για την αποφυγή στάθμευσης κάθε άλλου οχήματος εκτός των Ε.Δ.Χ. Ταξί.

Παρακαλούμε να καταθέσετε τυχόν επιπλέον ή διορθωτικές προτάσεις, όπως και για την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου για άμεση υλοποίηση όλων των ανωτέρω παρεμβάσεων.

Λαϊκός Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου